2011年3月31日星期四

爱情就像我们都坐在火车上一样…

~ivyKhaw我们的幸福车站~
我还在火车里等待下终点站…我知道前面等待我的不是什么白马王子,但是我相信只要有人愿意在那等着我,为我盖个家…

爱情就像我们都坐在火车上一样…

在每一个不同的·终点站·,总有不同人在等候着下站…

什么时候下站,其实有时候连自己也不知道…

当你遇见对的人,火车会为你而停下…你就会看见…

他就是在·终点站·为你盖了一个家((^w^))

祝大家幸福快乐~总有一天你一定会到达的!!!加油!!^^



Love is like we are sitting on the train ...

In each of the different terminal, there are always different people ... waiting forthe next station
When the next stop, in fact, sometimes even do not know ...


When you meet the right person, the train will stop for you ... you'll see ...


He is at the terminal as you build a home ((^ w ^))


~ I wish you all happiness and one day you will get it! ! ! gambateh! ! ^ ^

2 条评论:

  1. 爱情就像大便,来了挡也挡不住,但每一次都一样又不大一样。有时候努力了很久结果却只是个屁。

    回复删除