2011年1月30日星期日

妈妈坏坏==mom bad bad……

哈哈~昨天晚上老妈叫我煮面吃,爸爸就叫我煮清淡的口味给老妈,因为她生病嘛~爸爸就出去了,老妈就说爸爸不在了不用煮清汤的,煮辣的韩国面@O@”~我没办法咯,就煮给她吃~煮好了~当老妈吃到一半的时候…爸爸回来了>m<"…我问她怎么办?她说我不要说爸爸不会知道的=o=”爸爸进来了…可是我怎么觉得爸爸其实好像知道那不是……=m=”
Haha ~ Last night my mom told me to eat noodles, Dad called my mom to cooka light taste, because her sick thing. Dad went out, my mom said my fatherpassed away without boiling broth, cook spicy Korean noodles @ O @ "~ I can not slightly, to cook for her to eat ~ ~ When my mom cooked halfway The time ...my father has come back> m <"... I asked her how to do? She said I do not saymy father will not know the = o = "Dad came down ... but how do I feel as if my father knew it was not ... ... = m = "

2 条评论:

  1. 这么搞笑,其实让你爸知道了也没什么关系吧,反正又是你妈叫你弄的,你爸应该不会怪罪于你的吧。

    回复删除
  2. 是咯XD就是这样我不怕~我第一次看到我妈妈这样XD

    回复删除