2011年1月12日星期三

and 2011 say HI~和2011是声HI~XD


In 2011 where I have to start a new life, looking for a new college. Know a lot of friends ^ ^ also know some special people, but also learn some new things (things to be learned in life.) I have all kinds of different friends, different social strata and character ... this is my simple birthday, life, Internet, and information ... I would like to single a few more years, reading books about ~ keep on playing a few years, it also found ~ just want to work the object of life, a lot of my friends relationship ~ I'm here to tell people like me say "Thank you! " Thank you. But sorry, I'm not going to hurt you = m = but I do not really think about these things ~ I hope everyone is still friends ~ I also can not afford the game of love~
2011年里我又要开始新的生活,要找新的学院。认识了不少的朋友^^还认识了一些特别的人物,也了解一些新的事情(人生应该学习的事情)。我有各种不一样的朋友,不同阶层的朋友,不同性格的朋友…今年是我普普通通地过生日,生活,上网,信息…我还想单身多几年,读完书吧~再玩几年,才找到对象的~没什么想法,就想努力的生活,多多关系身边的朋友~我在这里想告诉喜欢我的人说声“谢谢!”谢谢你们。可是抱歉,我不是要伤害你们=m=而是我真的不想想这些事情了~我只希望大家还是朋友~我也玩不起爱情游戏,所以不要再这样对我了~和2011是声HIXD

3 条评论:

  1. 说说他们怎样对你?
    先说明我不是不喜欢你,对我来讲你的确很有吸引力,只是我们分隔在两个很远的地方,而我又不相信一对情侣能够分隔两地而又能维持到他们的感情,所以你的是一种关心。

    回复删除
  2. 没有啦~其实他们没有对我怎么样啦~不要太担心~
    我只是想告诉一些朋友们我的心里话而已~XD
    还有又有朋友问我的生活怎么样,我一时不知道要说什么……之后慢慢我慢慢想慢慢写咯^^
    谢谢你怎么欣赏我XD

    回复删除
  3. 应该是喜欢我的人……

    回复删除