2010年11月8日星期一

我相信,我可以飞/i believe i can fly~

遥远的天国里,你过得好吗?没有我你在那里真的快乐吗?好想长出一双翅膀,飞到天国去寻找你。在这几年来,我还是无法长出翅膀…但我相信,我可以飞!现在我终于长出翅膀了…因为我死了…我飞上天寻找天国之路,想找到你。请你在天国的原地等我,我来了…
Far of paradise,how about to you?did you cheerful if not me?I hope I can flying to paradise find of you. A few  year,I didn’t  come into of wing yet…but I believe,I can fly!I am come into of wing for myself now…because I am in the dust…I am flying to paradise want be find you. In  that waiting for me,please,I am coming now……

没有评论:

发表评论