2010年10月18日星期一

我还是我……i am i……~

我没有别人的那么好,也没有那么好的条件。我只有真诚的心,IvyKhaw还是IvyKhaw,喜欢和别人不一样的我,怪怪的我,爱特别的我,脾气怪怪的我,专一的我,疯疯的我,让人看不懂我的我~我就是我~
i am not better and good condition,but i have sincere of my,ivyKhaw is ivyKhaw, i likedont same with other person,like extraordinary,like odd and odd temperament ,like undivided of love,like crazy of me,not person know what i thinking,i am i~

2 条评论: