2010年10月16日星期六

halloween was ivykhaw 1st want be~

maybe you will be sick of my make up this,i know have some person dont like~but i just want be complete  my 1st one thing of my18~dont know i can complete this thing or not…because my sister didnt go with me~if can you will be see me in penang~my halloween~

12 条评论:

  1. Hallowmas still half month so fast make up urself a^^

    回复删除
  2. i dont knw how to make of halloween ma==so want be try~

    回复删除
  3. 哦,可是你真的敢在化妆后就这样出街?

    回复删除
  4. 我应该不会咯,看情况吧。

    回复删除
  5. XD你也有bolg吧~放去blog咯~我应该没有去了=m=被人放飞机……

    回复删除
  6. 其实我很少写blog的,上来也只是看看你的近况而已^^

    回复删除
  7. 哈哈~谢谢哦~我的终时读者~我可以看你的blog吗?

    回复删除
  8. 可以啊,我应该没锁,可是跟你说了我没什么写blog的里面没东东的只是放了个叶问的文章而已>.<

    回复删除
  9. 哦~我好像看过咯~那应该是你的XD

    回复删除